Pötüşün Dünyasına hoşgeldiniz ,kampanyalardan ve renkli dünyamızdan haberdar olmak için lütfen bizi takip edin

31 Ekim 2009 Cumartesi

ETEKLERDEKİ ZERAFET..

Ben etek olayında mini giymekten yanayım boyum kısa olunca.Ama giyiyormusun derseniz hayır
neden erkek despotluğu yani eşim yüzünden!!Mini etek altına giyilecek en güzel ayakkabıda bot diye tahmin ediyorum.Kahverengi botlu olan resim tam bahsettiğim olaydır budur yani..




Bu etekdeki renk uyumu çok hoş bence.Yazın çok cici olur diye düşündüm ama bidaha yaz için tabe:)


Çok zarif ve şık bir model.Hele rengi bu aralar favorilerim arasında.
Bu resimdeki eteğinde rengi ayrı güzel.Canlı tam yaz rengi.Yaz gidiyor ama ben hala onu unutamıyorum:))

2 yorum :

  1. Sarı çiçekli ve turkuaz renkte olan etekler çok hoşmuş ;)

    YanıtlaSil
  2. turkuaz evet bende ona bayıldım:)bloğumada hoş geldin canım.

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.