Pötüşün Dünyasına hoşgeldiniz ,kampanyalardan ve renkli dünyamızdan haberdar olmak için lütfen bizi takip edin

29 Ekim 2009 Perşembe

Victoria's Secret Parfümleri Mis Kokuları..


Parfümde ağır kokuları sevmem ben.Şöyle hafif olucak yazı hatırlatıcak bana parfümümün kokusu.Kalıcı da olmalı haliyle o kadar para veriyoruz yani demi.Şu pembiş şişe gibi olanlarda ayrı cici,ayrı kadınsı kokusu var gibi geliyor bana.Meyveli kokular tercihimdir.Pıst pıst yapınca havada hissedilmeli kokusu.Benim minik çitlembik bile dışarıya giderken gelip bana "gıkımmi(sıkayımmı)" diyor:) Güzel kokmak 7'den 70'e önemli olan bir olgu olmalı bence.Misal dolmuşa binince bazen öykkk dediğim iğrenç ter kokularını solumak zorundamıyım bu zamanda hemde.Kızımda şimdiden sıksın diyorum ilerde öyle olmasında.Neyse efenim lafı bağlayamıyorum hepinize mis kokulu günler:)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.