Pötüşün Dünyasına hoşgeldiniz ,kampanyalardan ve renkli dünyamızdan haberdar olmak için lütfen bizi takip edin

11 Ocak 2010 Pazartesi

Dostluk Bildirimim Varmış:)


Hediyelerim birikmiş bayadır yoktum bende:)Dostluk bildirimim varmış önce onla başlayayım dedim.Canlarım harika lezzetler,closely fashion ve dominika bana dostum demiş benide çok sevindirmiş hepsi:)Saolun bitanelerim..Bende bu güzel dostluk bildiriminin devamını







gönderiyorum:)

Dostluk Bildirimin Kuralları
* Dostluğumuzu ilan etmek için bir yazı yaz ve on arkadaş seç.
* Onların bloglarını ziyaretet ve bilgi ver.
* Her bir kişi on kişi seçmelidir.
* Ödül yok, mühür yok. Sadece sevgimizin samimi bildirimi var.

3 yorum :

  1. dostluk mertebesinde görmen ne kadar mutlu etti anlatamam.çok teşekkür ederim canımmm.

    YanıtlaSil
  2. dostum benim çok mutlu oldumm cnm hemen yapacağım bunu teşekkürler, öptüm muaaak diye kocaman :)

    YanıtlaSil
  3. tşkederim cnm onur duydum!

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.