Pötüşün Dünyasına hoşgeldiniz ,kampanyalardan ve renkli dünyamızdan haberdar olmak için lütfen bizi takip edin

27 Eylül 2010 Pazartesi

Mühür Mumu Kampanyamızın Sonuçları..

Mühür mumu ile olan güzel kampanyamız dün itibariyle bitti.Ercan Bey'e çok teşekkür ederim.Kendisine o kadar çok soru sordum,o kadar çok mail attım ki hiç bıkmadan cevapladı:)Kendi seçtiği mumlardan gönderimini yapıcak ve mng kargo ile karşı ödemeli göndericek hediyeleri.Bunları tekrar hatırlattıktan sonra katılan isimleri paylaşayım önce.


1-Özlem'in Güncesi
2-Nihal CAN
3-cangz
4-nihan keçeci tali
5-gizemli tosbaga
6-Dilekce
7-zeliha sılığ
8-lerzankara
9-feride ismailoğlu 
10-~~esra~~
11-a.sena.a
12-BİNNAZ34
13-masumkedi
14-Ayşegül Hasip
15-Ebru Yüksel
16-Neşe Kılavuz
17-Nuray Çakmak
18-zuhal çoban
19-Kamile
20-fatma
21-Esma
22-eminemm
23-inciser gök
24-yağmurvil
25-leyla
26-Enver


Evet katılan 26 kişi olmuş ve kazanan 2 şanslı isim olucak.Kazananları tebrik ediyorum ve iletişim bilgilerini seymaduvarci@gmail.com a göndermelerini istiyorum.Kazanamayanlar üzülmesin diğer kampanyalarıma buyursunlar lütfen:)Kazananlar,


1-zuhal çoban
2-gizemli tosbaga

5 yorum :

  1. çok istemiştim ama kısmet işte tebrik ederim kazanan arkadaşları.

    YanıtlaSil
  2. tebrikler,ben bu çekilişi atlamışım sanırım:(

    YanıtlaSil
  3. Mühür mumu'na ve pötüşüme sonsuz sevgi ve teşekkür :))

    gizemli tosbaga

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.