Pötüşün Dünyasına hoşgeldiniz ,kampanyalardan ve renkli dünyamızdan haberdar olmak için lütfen bizi takip edin

2 Kasım 2010 Salı

Ann Yvette İnci Tozu'ndan Nemlendirici Krem (Karma ciltler için) Kampanya Sonucu..



Ann Yvette firmamızla olan kampanyamızın sonuna geldik.Ürünü çok merak ediyorum biran evvel kullanmak istiyorum:)Ann Yvette firmasına teşekkür ediyorum ürünlerini tanımamıza vesile oldu,bizleri kırmadı çok güzel bir kampanya yapmış olduk.Ann Yvette ürünlerini merak edenler siteyi bir kez daha gezin lütfen.


Kampanyamıza katılan isimler şöyle,


1-cangz
2-Tuba Önde Çobanoğlu
3-nihal kuru
4-feride ismailoğlu
5-elif çayırcık
6-adem doğan
7-gizemli tosbaga
8-glh_n
9-açelya yılmaz
10-derya yasemin
11-reyhan dönmez
12-Özge ÇAY
13-suzan doğan
14-ay ısıgım
15-DUYGU EKİCİ
16-NURAN EKİCİ
17-Yasemin Kılınç
18-gülşen uysal
19-mehpare ölmesek
20-Yasemin Oskan
21-kader efe
22-fidan demir
23-ruzgar kız
24-ilknur balcı
25-zeliha sılığ
26-Ésmérİm Şhékér
27-pınar şenoğlu
28-Ayşegül
29-aslıhan üstün
30-rengarenk
31-kraliçetom
32-AYLİN GÜLKIRAN
33-Kamile 
34-ayşenur erek 
35-nihan keçeci tali
36-burhan ösün
37-halled
38-SEVİM
39-GORGİ
40-HALİME
41-ruken erdemoğlu


Kampanyamıza katılan 41 kişi olmuş.Kazanan kişiyi tebrik ediyorum ve bilgilerini seymaduvarci@gmail.com adresine bekliyorum.


Kazanan isim,
-kraliçetom

1 yorum :

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.