Pötüşün Dünyasına hoşgeldiniz ,kampanyalardan ve renkli dünyamızdan haberdar olmak için lütfen bizi takip edin

2 Aralık 2010 Perşembe

Maketiniz.com Kampanyamızın Kazanan İsmi..



Maketiniz.com kampanyamız Ünsal Bey'in iş gezisi nedeniyle erken bitmek zorunda kaldı.Mailini size aynen kopyalama yapıcam.Ben özür dilerim ama olay benim dışımda gelişti ve erken bitirmek zorunda kaldım kampanyayı.Üzülerek maili yazıyorum.



Merhaba
 
 
ozur dileyerek baslamak istiyorum ama sizden kampanyayi iptal etmenizi istiyorum cunku dubaiye gitme ihtimalim var bu gunlerde o yuzden suan icin kampanyayi iptal edelim ve
daha fazla surdurmeyelim cok ozur diliyorum sizden amacim sizi kulanip reklam yapmak deil ama gittigim esnada sizide madur etmek istemiyorum
yani henuz bu isin basindayken lutfen burda keselim
bir kac gunluk bi reklamimim ve kampanyami yaptiniz cok sagolun
egerki istersniz suanda elimde serandir evlerinden yapilmis hazi maketler var onlari size gonderebilirim cok ama cok ozur dilerim bi is nedeniyle gitmem gerekiyor yakinda o yuzden bu sekilde oldu
 
anlayisiniz icin  tesekr ederim iyi calismalar

Kampanyamıza katılan isimler,
1-yeliz gül
2-Ya nasip
3-mehpare ölmesek
4-yasemin güner
5-sema kırıcı
6-gizemli tosbağa
7-zeynep şirin
8-emine yavaş
9-aysel durak
10-selda erceyiş

Katılım az olmazdı ama kampanya zamanından önce bitince malesef böyle oldu.Kazanan arkadaşım hemen adres gönderirse Ünsal beye veriyim hemen.Bilgilerini seymaduvarci@gmail.com adresine bekliyorum.Tebrikler..

Kazanan İsim,
-yasemin güner

2 yorum :

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.