Pötüşün Dünyasına hoşgeldiniz ,kampanyalardan ve renkli dünyamızdan haberdar olmak için lütfen bizi takip edin

17 Şubat 2012 Cuma

Bakras - Kazanan İsimler

Bakras Çanta ile yapmış olduğumuz kampanyamızın da sonuna geldik.Çok güzel ürünler tanımış olduk.Kazanan arkadaşlarımız hediyeleri gittiği zaman kalitesini de görecekler.Ben Başak Hanım'a çok teşekkür ediyorum.

Kampanyamıza katılanlar
1-sabire yılmaz
2-sibel kuzu
3-Ayşe Yersiz
4-kampanyainsani
5-mehpare ölmesek
6-Berna Berrin Baçkır
7-oğuz akdeniz
8-DERYA İPEK
9-pelin demiral
10-KUMRAL28
11-şengül yalçın
12-zehra kulbilge
13-sevda.durmaz
14-zahide güney
15-Nuray ÇAVUŞ
16-gulben konu
17-sümeyya özten
18-melek battal
19-sariye atasever
20-ASLI
21-hanım kıran
22-leyla akkuş
23-Undenied
24-Fatma Ocak
25-Durdane ölmesek
26-Songül Gök Doğan
27-seher sezgin
28-bahar tuz
29-tuğba suyabatmaz
30-gülsen doğan
31-Tuba Nur
32-zeynep-21
33-hülya akbulut
34-aysel çınar
35-dilek gökçe
36-saliha temiz
37-dilek aygün
38-aylin kaba
39-Melek Niyaz
40-efla_hatun
41-FATİME ÇOLAK
42-yasemin oskan
43-funda küçükbostan
44-ceyda çakmak
45-burcu aktan
46-masumkedi
47-Selma Onart
48-osman güner
49-Melek Ocak
50-özlem balaban
51-ümit asma
52-buket güzel
53-BeyazKitaplık
54-aylin kaba
55-filiz özkan
56-alisverisdavetiyesi
57-gülşen uysal
58-kampanyafy
59-Naz Çiçek
60-Nurcan Uyaver
61-Aynur Avcı
62-esra nazan erboz
63-Murat Avcı
64-betil9o
65-BÜLENT KAYA
66-TÜLAY KAYA
67-zerrin ulusan
68-berrin emiroğlu
69-mehmet avcı
70-A-Sosyal
71-tubi
72-filiz yumer teke
73-gonulgul
74-gizemlitosbaga
75-emine aycan
76-emsalkocakulak
77-nazan imzalı

Kazananlar
Chantal laptop çantası(küçük boy)
53-BeyazKitaplık

Zeta yilan-siyah rugan seyahat makyaj çantası
14-zahide güney



Kampanyamıza katılan arkadaş sayımız 77.Bazı yorumları silmek zorunda kaldım çünkü çifter yorum yazılmıştı.Bir arkadaşımız kampanyamıza katılmamış bloğumuza teşekkür etmiş bu yorumuda elbette silmedim.Kazanan arkadaşlarımın adres bilgilerini seymaduvarci@gmail.com adresine mail atmalarını istiyorum.Tebrikler.

3 yorum :

  1. olmamış üzüldüm ama şans işte :D

    YanıtlaSil
  2. Şeyma Hanım,
    Az önce kargocu çaldı kapımızı nihayet, çantam bayaa gecikti ama kesinlikle beklediğime değmiş, gerçekten dediğiniz kadar varmış. Laptop çantası olmasına rağmen günlük kullanılabilecek tarzda şık bir çanta. Bakras Çanta'ya çook teşekkür ediyorum, ve ürünlerinin bu kadar kaliteli olmasına dikkat ettiği için de onları takdir ediyorum. Bakras Çanta'dan alışveriş yapmayı düşünen arkadaşlar, emin olun ödediğiniz her kuruşa değecek. Hediye ettiği bir ürünün bile bu kadar kaliteli olması firmanın ne kadar büyük olduğunu gösterir. Teşekkürler Bakras Çanta!

    YanıtlaSil
  3. Merhaba,
    Çantayı beğenmenize ve yazdıklarımı doğrulamanıza çok sevindim.Çünkü ben birebir kalitesine şahit olarak içtenlikle fikirlerimi paylaşmıştım.Güle güle kullanın yorumunuz için teşekkürler:)

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.