Pötüşün Dünyasına hoşgeldiniz ,kampanyalardan ve renkli dünyamızdan haberdar olmak için lütfen bizi takip edin

26 Ocak 2014 Pazar

Noktacıklı Oje Yapımı



Diğer postlarımda da ojelerle olan bağımı görmüştünüz.Ojelerin renkli dünyası beni cezbediyor.Son ki oje denemem de noktalı desenler yaptım.Bunu yapmak için aparat gerekiyor sanıyordum fakat bildiğimiz siyah saç tokası ile bu nokta işini hallettim.

Ojemizi sürüp kurumasını bekledikten sonra bir kağıt parçasına nokta yapcağımız renk ojeden 1-2 damla koyuyoruz.Daha sonra tokayı alıp ojeye batırıp tırnağımızın üzerine noktamızı koyuyoruz.Büyüklük küçüklüğünü istediğiniz gibi ayarlayabilirsiniz.Hafif dokundurunca küçük oldu,biraz daha bastırınca büyük noktalar oldu.Deneyin çok pratik göreceksiniz.Anlamayan olur ise yorum bıraksın videolu anlatım yaparım ;)

Ben sarı üzeri siyah renk uyguladım.Tabi renk tercihi size kalmış.Tüm tırnağı noktalayabilirsinizde.



Buda minik kızımın tırnakları onun noktalar kırmızı :)



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.