Pötüşün Dünyasına hoşgeldiniz ,kampanyalardan ve renkli dünyamızdan haberdar olmak için lütfen bizi takip edin

14 Kasım 2009 Cumartesi

YİNEMİ STİCKER..


Yinemi sticker dediğinizi duyar gibi oldum:)Bunları arkadaşıma aldım aslında ama sizlede paylaşmak istedim.Daha önce burda bahsetmiştim kızımın odasına aldığım stickerdan.Kızımın fotolarını facebookda paylaşınca arkadaşımda beğendi bizde ufak da olsa hediyemiz olsun dedik ve aldık onun yakışıklı oğluşuna.Aslında ben evimin diğer bikaç odasına da alcaktım ama genelde çocuk odaları için vardı ve alamadım.Çokda istiyordum ama belki ilerde gelir.Yani ilerde bulupda alırsam tekrar koyarım buraya fotolarını:)Hani reklamda diyor ya' yinemi bamya' sizde artık yinemi sticker derseniz hehe:))

5 yorum :

  1. çok güzeller. Herhalde bir ben rastlayamadım bunlara.En kısa zamanda bulup almak istiyorum.

    YanıtlaSil
  2. istanbulda kesin bulursun bacım.ben pazarda toka satan biri var onda buldum:)

    YanıtlaSil
  3. balpötüşümmm canım benım çoook teşekkür ederim bu inceliğin için ikiside bırbırınden güzel artun bayıldı pc den gösterdım seç birini annecim dedim ama megerse ikisinide bize almışsınnn çok çook öpüyoruz senı artunumlaa ve blogunda çok güzel olmuş güzel paylaşımlara canım:)

    YanıtlaSil
  4. bende istiyommmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  5. nihoşum beğensinde yakışıklı paşam o yeter bana:)öp kuzumu.
    gamzecim sanada alcam datlum:)

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.