Pötüşün Dünyasına hoşgeldiniz ,kampanyalardan ve renkli dünyamızdan haberdar olmak için lütfen bizi takip edin

19 Mayıs 2012 Cumartesi

Bakras Çantalarından Yepyeni Ürünler..





Bakras çantalarından sizlere daha evvel bahsetmiş hatta iki izleyicimize de hediye vermiştik.Şimdi bu güzel ürünlere yenileri eklenmiş.Bende siz değerli takipcilerimi haberdar etmeyi uygun buldum.


Firmamızın ne kadar ince düşünüp bizler için en pratik ürünleri satışa sunduğunu hepimiz biliyoruz.Ben bu yeni ürünlere mest oldum.En çokda takı çantalarına.Seyahat ederken o kadar iş görürki eminim sizlerde seveceksiniz.Gerçi bu yeni çıkan ürünleri sadece seyahat için diye kısıtlamak istemiyorum.Dolaplarda ki kalabalıkta baya baya bu çantalarla düzene girecektir.Yeni ürünleri sizlerle paylaşmak istiyorum ve birkez daha teşekkür ediyorum Bakras firmasına bizlerin gözünden bakıp işimize fazlasıyla yarayan üretimler piyasaya sürdükleri için..









İç Giyim Taşıma Çantaları



%100 pamuklu doğal kumaş



Sütyen ve külotlarınızı rahatlıkla yerleştirebileceğiniz bölmeler

Sütyenlerinizin ezilmeden yerleştirilmesi için özel olarak tasarlanmış bombeli bölme

Fermuarlı ve fermuarsız cepler

Ölçüler:30cmx16cmx12cm

Çamaşır makinesinde soğuk veya ılık suda, kısa programda yıkanabilir.

Bavulunuzu hazırlarken iç giyimlerimi nasıl yerleştirsem derdi artık bitti. Bu kullanışlı çantalarımızın içine, külot ve sütyenlerinizi ezilmeden, deforme olmadan yerleştirebilir, seyahatlerinizi daha keyifli hale getirebilirsiniz.

Dilerseniz bu çantalarımızı evinizde çekmecelerinize yerleştirerek de kullanabilirsiniz.




 



Takı Taşıma Çantaları

İçinde fermuarlı cepler.

Yüzük ve küpe yerleştirmek için ayrı bölümler.

Evde, seyahatlerde keyifle kullanabileceğiniz; yüzük, küpe, bilezik ve tüm  takılarınızı rahatlıkla yerleştirebileceğiniz çok pratik modelimizdir.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.