Pötüşün Dünyasına hoşgeldiniz ,kampanyalardan ve renkli dünyamızdan haberdar olmak için lütfen bizi takip edin

22 Aralık 2013 Pazar

Elidor Ekspres Bakım Spreyi



Elidor Ekspres Bakım Spreyi ile tanışmam facebook üzerinden gerçekleştirdikleri bir kampanya sayesinde oldu.İyi ki de o kampanyaya katılma imkanım olmuş çok merak ediyordum,almayı düşünüyordum.Henüz yeni geldi ürünlerim deneyip daha gerçekçi yorumlar yazarım başka postlarım da.Yalnız beni kendine aşık eden şuan ki özellikleri müthiş kokuları.Kızım parfüm sandı etraflarında pervane oldu :)

Sizler de Elidor sayfasını takip edip ileride gerçekleşecek güzel sürprizleri için hazırlıklı olun derim.Cömert ve yenilikçi firmaları sevmeyen yoktur işte Elidor öyle bir firma.




Elidor Ekspres Bakım Spreyi 4 farklı seçenekle satışta.Saçınıza uygun olanı deneyin bakalım sizler beğenecekmisiniz.Ben de turuncu ve mor olanları var.Islak veya kuru saça uygulanabilir.Saç diplerine sıkmadan uyguluyoruz.Spreyin püskürtmesini de ben çok beğendim.Saçım gayet kolay tarandı ilerleyen zamanda diğer etkilerini de paylaşacağım.

Turuncu renkte olan (Onarıcı ve Yeniden Yapılandırıcı) benim saçlarımın onarıma gerçekten ihtiyacı var bu ürünü özellikle deniyorum sonuç umarım sevindirici olur.




Mor renkte olan ise (Işıldayan Parlaklık Ekspres) saçlarda ki mat görüntünün çözümü de dilerim bu ürün olur.Fakat bunun kokusu alıp götürdü beni mis misss :)

Bu iki ürünü de deneyip bir diğer postum da yazarım şimdilik bu kadar.Aranız da kullanan var ise yorum bekliyorum sevgiler :)


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.