Pötüşün Dünyasına hoşgeldiniz ,kampanyalardan ve renkli dünyamızdan haberdar olmak için lütfen bizi takip edin

5 Ocak 2014 Pazar

BİTTİ..?



BİTTİ
Her defasında``Bitti`` dedim bu
defa Bitti..Son kez
sevdim bugün O`nu Son kez
baktım resmine
bidaha asla yok..!Ama olmadı yapamadım.Hep
tekrar döndüm en başa.. Seni...
Özledim yine..
elimde olmadan düşündüm
hayaller kurdum tek
taraflı..keşkeler ekledim öncekilere.. Dedim ya
bitemedin bende Ama artık
gerçekten bir sonun
vakti geldi.. ...Bitmek
zorundasın..Ki mutlu olsun
artık yüreğim.Gidişinden beri gülmeyen yüzüme
biraz tєbessüm
uğrasın.Unutmalıyım ki
istediğin
olsun.Belki böyle daha mutlu
olursun.Bu kez her defasından dahada Son..!Son işte..Son kєz
nefes
alıyorum , adın ağzımda..ve Son
kez senin için
gözyaşlarım..Ağlaya ağlaya
bitiyorsun işte..Bitmen gerektiğin için..Yine uzattım
bak..Neyse öyle yada
böyle Bu defa kararlı yüreğim...
Umarım
başarabilirim..!
Bitti.... 

AHMET ÇABUK

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.