Pötüşün Dünyasına hoşgeldiniz ,kampanyalardan ve renkli dünyamızdan haberdar olmak için lütfen bizi takip edin

28 Şubat 2014 Cuma

Bir İyilik Yap Kendine...



Başlığımız size neyi anımsattı? Doğadan firmasının sloganı tabiki çok düşünmeyin :) Geçen gün kapının ziliyle uyandım kargo yetkilisi arkadaşın elinde koca bir kutu meğer içinde iyilik gizliymiş.

Doğadan firması 12 Şubat tarihinde facebook sayfası üzerinden hediye dağıttı.Hoş her fırsatta hediye veren bonkör bir firmadır ya neyse konuya dönelim.Firmamız hangi şehre neden davet edersiniz bizi diye sordu.Ben de Antalya'da yaşadığım için buyrun efendim dedim :) Sevgili jürimiz de beğenmiş davetimi bana hediye göndermiş.

Sizlerde kendinize iyilik yapmak istiyorsanız facebook sayfasından Doğadan'ı takip edebilirsiniz.Ürünlerini satın almayıda ihmal etmeyin...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.