Pötüşün Dünyasına hoşgeldiniz ,kampanyalardan ve renkli dünyamızdan haberdar olmak için lütfen bizi takip edin

16 Ağustos 2015 Pazar

GÖZÜM KESMİYOR..




 Sessizim ne kadar üzsen de beni,
Ağzımı açmaya gözüm kesmiyor.
Vurduğun zincirden çözsen de beni,

Bırakıp kaçmaya gözüm kesmiyor...


Ne çıkar sararıp solsa da yüzün!
Gönlümde baharsın gelse de güzün.
Çekilmez olsa da sitemin, nazın,
Başka yâr seçmeye gözüm kesmiyor...


Vefakâr gönlümü ben de kınadım,
Göçmen kuşlar gibi aşklar sınadım,
Kırk yerden kırıldı kolum kanadım!
Bir daha uçmaya gözüm kesmiyor...


Ödedim öfkemin ceza cevrini,
Kapattım ömrümün çile devrini.
Bir kere denedim hasret zehrini,
Bir daha içmeye gözüm kesmiyor...


Ne olur git deme, kalbimi kır da.
Meleyen gönlümü kaptırma kurda,
Sıratı geçecek imanım var da.
Aşkından geçmeye gözüm kesmiyor...


                                                                                            Cemâl SÂFİ

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.